Blog

דירות למכירה בני ברק

דירות למכירה בני ברק

בני ברק הא העיר המבוקשת ביותר בציבור החרדי, העיר נמצאת במרכז הארץ, קרובה לתל אביב וגובלת ברמת גן ובפתח תקווה. הישיבות הרבות, חצרות החסידים והרבנים החשובים החיים בעיר מושכים את התושבים לחסות בצל הרבנים והאדמו"רים והם מעדיפים לגור בעיר על אף הצפיפות הרבה והתשתיות הישנות המאפיינות את העיר.

דירות למכירה בבני ברק – מידע קצר על נושא הנדל"ן בעיר

על אף שלבני ברק יש תדמית של עיר ענייה, מחירי הדירות בעיר גבוהים מאוד, אפילו יותר מאשר בריכוזים החרדיים בירושלים. הזוגות הצעירים אשר אינם מסוגלים בדרך כלל לרכוש דירות בעיר נאלצים לנדוד לריכוזים חרדיים אחרים כמו אלעד, מודיעין עילית, רמת בית שמש ועוד.

מאחר ובבני ברק כמעט ואין עתודות קרקע לבנייה חדשה, מי שמעדיף בכל זאת להישאר בעיר נודד לפרדס כץ השוכנת מעבר לציר ז'בוטינסקי. בשנים האחרונות שינתה שכונת פרדס כץ את פניה, התושבים החילוניים עזבו ובמקומם נכנסו משפחות צעירות. בשכונה נבנו מוסדות חינוך חרדיים ושירותים נוספים בהתאמה לציבור החרדי. מחירי הדירות בפרדס כץ זולים יותר מאשר בשכונות המבוססות של העיר, אך גם רשמו עלייה ניכרת בשנים האחרונות. את הדירות החדשות המעטות הנבנות בעיר קונות בעיקר משפחות המעוניינות לשפר את תנאי המגורים.

עד לפני מספר שנים אישרה העירייה לבנייה רק בניינים בני ארבע קומות בלבד וללא מעלית כדי למנוע את השימוש במעלית שבת, שימוש שרבני העיר אסרו. בשנים האחרונות בשל מצוקת הדיור בעיר מאשרת העירייה בנייה של בניינים בני חמש עד שש קומות, בבניינים אלו מותקנות מעליות, אך הן משמשות את הדיירים רק בימות החול. וכך בניגוד למקומות אחרים שבהם המחירים של הדירות הגבוהות יקרים יותר, בבני ברק ככל שהדירה נמצאת בקומה גבוהה יותר, מחיר הדירה נמוך יותר בשל הקושי לעלות במדרגות בשבת.

 

רוצים לקנות דירה בבני ברק? כמה טיפים חשובים ועצות טובות

לפני שאתם יוצאים למסע רכישת הדירה, הגדירו את התקציב העומד לרשותכם במדויק ואל תתפתו לחרוג ממנו. על התקציב לרכישת הדירה יש להוסיף  תקציב להוצאות נוספות, גם בעת קניית דירה חדשה וגם בעת קניית דירה מיד שנייה.

כאשר אתם קונים דירה מקבלן, בקשו ערבות כספית. חוק המכר מחייב את הקבלנים לתת ערבויות, אם הקבלן אינו מעניק לכם את הערבות ומנסה לפתות אתכם לוותר על הערבות ולקנות במחיר זול יותר, אל תקנו ממנו.

בעת קניית דירה מיד שנייה, כדאי להביא חברה בדק בית מקצועית שתבדוק את מצב הדירה. רק חברה מקצועית תוכל לאתר ליקויי בנייה ובמקרים רבים לאחר איתור הליקויים, תצליחו להוזיל את מחיר הדירה.

מחפשים דירות למכירה בני ברק, בלוח נדל"ן מרקט ישמחו ליידע אתכם בכל הנתונים שיעזרו לכם לבצע את עסקת הנדל"ן הטובה ביותר עבורכם.

לחצו כאן בשביל לעבור לוח נדלן מרקט הראשי

כתבות נוספות:

דירות למכירה בתל אביב – איך מתגברים על המחסור בקרקעות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

מאמרים נוספים בנושא

השווה

דילוג לתוכן