דירות להשכרה בנס ציונה
דירות להשכרה

דירות להשכרה בנס ציונה

נס ציונה ממוקמת בין ראשון לציון לרחובות, העיר משתרעת על פני שטח של  כ – 16,000 דונם ומונה כ- 46.000 תושבים. נס ציונה שהוקמה בשנת 1883 כמושבה גדלה והתפתחה במרוצת השנים והוכרזה לעיר בשנת 1992. בשנת 2009 זכתה העיר בדגל היופי בתחרות הקריה היפה ביותר ובשנת 2016 היא זכתה באות העיר הירוקה.

 

 דירות להשכרה בנס ציונה – 7 דברים שחשוב לדעת

עיריית נס ציונה משקיעה משאבים רבים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר. בעיר נבנות שכונות רבות עבור זוגות צעירים המושכות אליה משפחות צעירות ומשפרי דיור מערים רבות במרכז, בין השאר בשל רמת החינוך והישגי הלימודים הגבוהים  של בתי הספר בעיר.

נס ציונה מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה. היא זכתה במקום ראשון בתחרות הבנייה הירוקה, יש בה איכות חיים, הרבה גינות משחקים ושטחים ירוקים, חברה צעירה, היצע גדול ומחיר אטרקטיבי של דירות להשכרה.

נס ציונה נבנית ומתפתחת כל הזמן. בעיר נבנו שכונות חדשות כמו שכונת סביוני נצר, שכונת מליבו וגבעת האירוסין, שכונות המבוקשות הן בקרב ילידי העיר והן בקרב ילידי הערים הסמוכות כמו אשדוד, ראשון לציון, רחובות, באר יעקב ועוד. חלק מהתושבים עובדים במרכז, בתל אביב ובסביבה ואמצעי התחבורה וכבישי הגישה מהעיר אל המרכז נוחים.

נס ציונה מבוקשת גם בקרב משקיעי הנדל"ן הודות לביקוש הגובר והולך של דירות להשכרה בנס ציונה. מתווכים הפועלים בעיר מדווחים כי מחירי השכירות עולים בהתמדה עקב התשואות היפות שמניבים הנכסים.

נס ציונה היא עיר מודרנית, גדולה ויפה, אך עדיין יש בה את הניחוח הכפרי ואת האווירה הרומנטית המאפיינים את הערים של פעם. העיר אינה מזוהמת, האוויר בה צח ונקי, חלק מהשכונות ממוקמות בתוך אזורים ירוקים ויש בהם פארקים רחבי ידיים. חשוב לציין כי הרשות המקומית יחד עם התושבים מקפידים מאוד על הניקיון של העיר ועל טיפוח העיר.

הדירות החדשות הנבנות בנס ציונה הן דירות גדולות, יפות ומרווחות המעניקות לדיירים איכות חיים. חדרי המדרגות גדולים ורחבים, חדרי הכניסה לבניינים מרשימים ומטופחים והחצרות מוריקות ופורחות.

נס ציונה מחולקת לשכונות, לכל שכונה יש אופי אחר ,קצב חיים שונים ומחירי שכירות אחרים. אם אתם מחפשים דירה להשכרה בנס ציונה כדאי לכם ליצור קשר עם "נדל"ן מרקט". צוות העובדים המסור מכיר היטב את כל חלקי העיר וידע להמליץ לכם על השכונה המתאימה לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

מחפשים דירות למכירה בנס ציונה או דירות למכירה בני ברק

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *